پایگاه هواداران سیدعلی مومنی

انتشارسبک ها واثارذاکراهل بیت

پایگاه هواداران سیدعلی مومنی

انتشارسبک ها واثارذاکراهل بیت

۲ درگرگان هیِِِِیت حسین جان باعبدالله درویشی

صوتی

soundتیزر

soundروضه حضرت امام جواد علیه السلام

soundشهر بغداد از برایش کربلا بود (زمینه)

soundبرای من یه رویاست حسین حسین (شور)

soundخودم رو یه دیونه کردم (شور)

soundدنیامو با تو می سازم (شور)

soundمن در این خونه ام یه نوکرام (شور)

soundحسین داشته باش همه دنیا رو داری (شور)

soundتا تو دردم میدهی آن را دوا  حس می کنم (شعر خوانی)

soundدشمنانت یک طرف آن آشنا از یک طرف (سنگین)

soundجانم تصدق سرتان دست من بگیر (سنگین)

soundدار و ندارم همش بی قرارم (شور)

soundچه جنونی که چه ها بما گذشته (شور)

soundگودال چقدر شلوغه یاران (شور)

soundیه روز از این سر گذر بهت خبر میرسه (شور) درویشی

soundاز سلام آقای من سرور و مولای من (شور)


تصویری

۱ تیزر

۱ شهر بغداد از برایش کربلا بود (زمینه)

۱ برای من یه رویاست حسین حسین (شور)

۱ خودم رو یه دیونه کردم (شور)

۱ دنیامو با تو می سازم (شور)

۱ من در این خونه ام یه نوکرام (شور)

۱ حسین داشته باش همه دنیا رو داری (شور)

۱ تا تو دردم میدهی آن را دوا  حس می کنم (شعر خوانی)

۱ دشمنانت یک طرف آن آشنا از یک طرف (سنگین)

۱ جانم تصدق سرتان دست من بگیر (سنگین)

۱ دار و ندارم همش بی قرارم (شور)

۱ چه جنونی که چه ها بما گذشته (شور)

۱ گودال چقدر شلوغه یاران (شور)

۱ یه روز از این سر گذر بهت خبر میرسه (شور) درویشی

۱ از سلام آقای من سرور و مولای من (شور)

www.ParsCms.com
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۱۲
آرمین محمدبیگی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی