پایگاه هواداران سیدعلی مومنی

انتشارسبک ها واثارذاکراهل بیت

پایگاه هواداران سیدعلی مومنی

انتشارسبک ها واثارذاکراهل بیت

موضع گیری سید علی مومنی درمورد شایعات اخیر

دوشنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۳، ۰۷:۱۶ ب.ظ

10

صوتی :

 
دانلود از سایت هیئت با فرمت MP3 , حجم فایل = 1.59 MB
بیانیه سید علی مومنی 

باسلام و احترام خدمت محبان اهل بیت : این جانب بارها اعلام کرده ام که مدیون خون شهدام ومخلص ولی فقیه هستم

مرجعم آیت الله سیستانی است . و بارها گفته ام داخل هیچ فرقه ای نیستم 

بر انگلیس و اسرائیل لعنت ...و لعنت بر اونایی که از انگلیس و اسرائیل تغذیه میشن که ضربه به اسلام و هیئت های مذهبی میزنند

و اما ماجرای شعر رقاصم که چند سال پیش خواندم جواب کسایی بود که سال 1388 روز عاشورا به خیابان ها ریختن ؛ رقصیدن و پرچم عزای سید الشهدا را آتش زدن و ماهارو مسخره کردن

اینجانب شعر حاج اکبر ناظم را خواندم که همه شنیدن (البته گفته بودم از سی دی حذف کنند که کم لطفی تدوین گرها حذف نکردن وماباهاشون برخورد کردیم و تیم فرهنگی رو عوض کردیم

حرف دلی اینه که قاطعانه گفتم مخلص خانواده های شهدام و مخلص ولی فقیه (خدا هدایت کند کسانی را بین شیعه اختلاف می اندازند

خادم الحسین علیه السلام سید علی مومنی


سخنرانی سید علی مومنی و پشتیبانی ولایت فقیه در یکی از هیئت های رشت تاریخ 93/12/9
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۱۱
آرمین محمدبیگی

بیانیه سیدعلی مومنی

نظرات  (۲۳)

آقای مخلص ولی فقیهببین ولی فقیه ازت راضیه!!!
پاسخ:
جناب اگر راضى نبود اجازه برگزارى مراسم نمى دادن 
ضمن عرض سلام
به چند نکته اشاره میکنم
1-مسلمانان وشیعیان خارجی که آیت الله خامنه ای (مدظله العالی )را بعنوان رهبر مسلمین جهان قبول دارن از همه ی ما بچه هیئتی ها و حزب الهی ها ولایی ترن نمونه شیعیان عراق-لبنان-جمهوری آذربایجان-دریمن و...
اما ما در ایران فقط وفقط در حرف پای ولایت فقیه ایستاده ایم نه در عمل (باکسانی هستم که میگن هرچی آقا گفتن ما تابع هستیم )اما برادر وخواهر ولایی در عمل باید نشان بدهی که آیا توانسته ای رضایت ولی زمانت رابگیری و اب در آسیاب دشمن نریزی.
2-هرکسی که پایبند ولایت است نباید از ولی خود جلوتر قدم بردار.
3- فتوای مراجع تشیع در رابطه با اهانت به صحابه پیامبر اسلام حضرت خاتم(ص)و همسرایشان را اعلام نموده ان.
4-ایجاد تفرقه بین شیعه وسنی آب در آسیاب دشمن است.
5-در بیانات آقای مومنی اشاره به این مطلب نشده:خواهان هدایت کسانی است که به تبعیت از انگلیس و آمریکا به اختلاف پراکنی در بین تشیع وتسنن می پردازند.
حال باید دید در عمل ولایی هستیم............
دروغگوووووووووو
این چه توجیه احمقانه ایه که شما میگید٬ با این کارتون ابروی شیعیان رو بردید٬ برو و فقط تا اخر عمر توبه کن...واقعا متاسفم برات
چرا داری دروغ میگی این مداحی برای سال 93 هستش. چه ربطی به فتنه 88 داره
با این مداحی پیش امام حسین (ع) وحضرت ابولفضل شرمنده خواهی شد.
دم سید علی آقا مومنی گرم.
۰۷ خرداد ۹۴ ، ۱۵:۱۶ سگ بین الحرمین
ایول سید علی مومنی   بر منافقینش لعنت
بر سید صادق شیرازی و طرفداراش لعننننننننننننت 
آقا راضی نیس  چیزی نمیگن که آقای سید علی خو ش بفهمه عزیزم پاسخ درستی نداده بو ی بله 

اقاسید توروجون جدت دیگه ازاین چیزانخون. توهدف خوبی داری ولی بعضی هامنتظرشایعه درست کردن به نظرمن سعی کن ازافراط زیادی بپرهیز دمت گرم
شما بی سواد ها ابروی امام حسین را بردید

باسلام خدمت سیدوهواداران عزیزاقاسیدماشمارودوست داریم ولی فقط میخوام یه سوال بپرسم واصلاقصدخواسی ندارم میخوام دلیل لطمه زنی بدون که چرا بعضیاتاتقی به توقی میخواره نخون میندازن به صورت تاخون بیادمعنی لطمه زنی این نیست زدن دست بر صورت مشکلی نداره ولی چرا ناخون میندازن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آقاتوهین نکن شما اجازه این کارو ندارید.
عکس شما کنار صادق شیرازی دیگه همه چی رو معلوم کرد آقای مومنی.این همه به سر رو صورت میزنی واسه ارباب حسین اما بترس روزی که ارباب حسین بخاطر کارات و نبودن پشت ولایت فقیه و همکاری با کسایی که بر ضد دین و کشورت ایران هستند از تو راضی نباشه و همه لطمه زنی و خود زنیات بر باد بره اونوقت پشیمونی فایده نداره بخدا. فکر نکنم تا حالا نشسته باشی بهش فکر کنی. امیداروم به راه راست هدایت بشی به حق حسین
خب چه ربطی داره به فتنه

برادر اگر مداح امام حسینی مثل این همه مداح عادی نه مثل اونایی که داخل کار همه ورود پیدا میکنن و اگر جلوشون گرفته نشه احتمالا تا چند سال دیگه بودجه بندی یک سال دولت هم باید از زیر دست اونا رد شه در مدح ائمه اطهار بخون مگه آقای کوثری مداح امام نبود ... مگه حاج محمدرضا طاهری مداح نیست ... مگه آقای مطیعی مداح نیست ... من شخصا به اندازه سر سوزنی از دفاعیات شما قانع نشدم و یکی از دلایل اصلی من اینه که شما خودتون نوشتین ما دستور دادیم آقایون تدوینگر حذف کنن اما حذف نکردن و ما هم آنها را عوض کردیم این برای من واقعا جالبه مثل این میمونه که یکی داخل دولت راست بگه بعد عوضش کنن ... به نظر من اشک ریختن برای امام حسین و سینه زدن برای اما حسین متاسفانه کاسبی یک گروه شده که شأن مداح و نوحه خون رو پایین آورده
دوست عزیزی که خودتو سگ حسین و ... معرفی کردی واقعا امام حسین راضیه ... خدا به خاطر خلق تو فتبارک الله احسن الخالقین گقته اونوقت میگی من سگم و فلانم ... تو نوکر امام حسین باش کافیه ... چرا اسم حیوون رو برای خودت انتخاب میکنی
پس چرا این جور شعر ها را می خونی مگر شنه اهل بیت انقدر پایین امد که شما به خودتان اجازه میدهید انجو ر شعر ها را تو هئیت بیان کنید تازه سبک شعر شما همه از اهنگ های غربی است  شما از حاج محمود کریمی و حاج اقاسعید و طاهری یاد بگیر
۲۸ دی ۹۴ ، ۱۵:۲۶ یه بنده خدا
سلام.

آقای مومنی با بیانیه ای که دادی بازم یه درصد از ذهنیتی که راجب شما داشتم عوض نشد.
راجب شعری هم که شما خوندید باید بگم که امثال این مدح ها شان اهل بیت رو پایین میاره.شما با خودتون چی فکر کردید.فکر کردید که حضرت عباس (ع) معاذالله رقاص لازم داره.شما پشتیبان ولایت فقیه باشی حضرت عباس (ع) بیشتر خوش حال میشه.بعد هم شما با اون هایی که خودشون فتنه میندازن هم پیاله نشو ، نمیخاد بر علیه اونا شعر بگی.

خطم کلام...متاسفم برات.ایشالا امام حسین هدایتت کنه
سلام من هم رزم شهید محمد رضا دهقانپور هستم الان توفیق به درجه جانبازی دارم یک حقیقت را می خواهم بگویم من واین بزرگوار بار ها به کمین می رفتیم و هر بار ادره می کردیم در دهانهای خطر ناک برویم یک مداحی از شما می گذاشت که اون به من می گفت چه دوست داری من هم می گفتم روضه یا ذکر حضرت زینب و صدای شمارا می گذاشت و می گفتم حالا بریم تمام دنیا هم بیاید جانم فدای آن روح پاک محمدرضا بعد از یکی از کمین ها  رفت به دیار باقی ومن ماندم با غم او و سرباز من روزی نیست که از غم اش نمیرم من رفتم به کما ولی خدا تقدیرش این بود که به مانم  خدا می داند که علی روزی نیست که نمیرد هر جا هستی خدا باهات ای مرد بخوان روضه زینب (ع) را جان بده تا زمانی که خدا می خواهد زنده بمانم دنبال آن شور بارها گشتم ولی پیدا نکردم درست که هر کس چیزی می گوید ولی حسین وزینب (ع) آبروی توست
من الله توفیق از طرف آن که پی او می دود و نمیرسد
دیگه این توجیه کردن چه معنایی داره . یک کلام بگو غلط کردم خلاص ‏!‏‏!‏‏!‏‏!‏
دیگه این توجیه کردن چه معنایی داره . یک کلام بگو غلط کردم خلاص ‏!‏‏!‏‏!‏‏!‏
حرفاش قابل قبول نیس...
کاش همه مداح ها مثل حاج حسین سیب سرخی و سیدمجید بنی فاطمه بودن که هم ولایی بودنشون رو بارها ثابت کردن و هم به شدت جوونا رو جذب مراسم های عزاداری میکنن
اللهم عجل لولیک الفرج
انشالله علی مومنی رو خدا هدایت کنه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی