پایگاه هواداران سیدعلی مومنی

انتشارسبک ها واثارذاکراهل بیت

پایگاه هواداران سیدعلی مومنی

انتشارسبک ها واثارذاکراهل بیت

001

002

003

004

005

006

007

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۱۵
آرمین محمدبیگی

مداح ولایت فقیه

نظرات  (۱۱)

۲۱ اسفند ۹۳ ، ۱۵:۰۶ حمید علیمی
در حیرتم از مرام این مردم پست!!!!!!!!!
آقای سیدعلی مومنی
من اهل روضه هستم اما زیاد مداح ها رو نمیشناسم
الان ک روشنگری تون درباره ی مواضعتون رو خوندم خواستم بگم:
براتون آرزی نوکری همیشگی اهل بیت رو دارم
تا همیشه ان شاالله مداح حضرت زهرا بمونید

* بدونید ی گوشه ی این ایران ی دانشجوی کوچیک شیعه سر نمازاش بخاطر اینکه قدمی برای زدودن غبار مظلومیت از چهره امام حسین عزیز برداشتید، دعاتون میکنه.
پاسخ:
بسیارممنون نظر شما به جناب سیدعلى مومنى رسانده خواهد شد
و الاه اگه من مرجع تقلید بودم گوش کردن به مداحی های شما رو حرام میکردم,
همچنین و الاه اگه اجازه داشتم و گناه نداشتن و ضمینه اش بود  گردنتو میشکستم,
شما دیگه حرف از شیعه نزن که ابروی شیعه رو بردی,

تایید بشه لطفا
۳۰ فروردين ۹۴ ، ۰۰:۳۸ عبدالحسن...۲۲۵
سلام آسیداجرت باخدا بالاخره هرچی باشه شماهم ذکرارباب حسین رومیگید.
لطفا ازامام حسن هم یادی کنیدتومجلساتون.
یاحسن
عبدالحسن
کاش علنی وتوی شعرهاتون به سنی هاتوهین نکنید.من بعد ازشنیدن مداحی تون شک کردم درمورد مواضعتون واسه همین اومدم تو سایت ببینم خطتون چه جوریه که الحمدلله ولایی هستین. پس چنین شعرهایی نخونین:

سنی وشیعه یکی نمیشه
اصلاح میکنم اون مداحی که میگم اسم مداح را زده بود ((سیدعلی فالی))وادرس سایت منتشر کننده:zavvar.ir
با سلام آقای مومنی اگر من به جای مراجع بودم حکم قتل شما رو صادر میکردم با این چرندیات که" من رقاصم و رقاصه "خوندید واقعا خجالت داره تا امثال شما هستن ما نیازی به شاهین نجفی ملعون نداریم واقعا اینقدر وقاحت که به سقای دشت کربلا توهین کردن خدا گردنت رو بشکنه
ادم وقتی حرومزاده باشه اینجوری میشه :-) 
مرجع تو ایت اله سیستانی نیست صادق شیرازیه، تو جز گروه ههای افراطی هستی که الان تحت عنوان شیعه انگلیسی شناخته می شن
دوستان عزیز لطفا یه کم تحقیق کنید بعد از این حیوان مداح نما طرفداری کنید این عوضی با مداحی و کلیپ هاش ابروی امام حسین (ع) و اهل بیت رو برده حضرت اباالفضل به کمرت بزنه که به جای عزاداری لخت می شین و میرقصین
لعنت بر خودت و پدر و مادرت حروم زاده
خیلی بی شرفید
این آقا سید علی مومنی ! شما مگه همون بی شرفی نیست که رقاصه عباس بود ؟
خدا لعنت شما ها رو که اینجوری با دین خدا بازی می کنید 
لعنت به اون شیری به دهن تو جوجه اسرائیلی گذاشته شد
لعنت به تو و اون مرتیکه بی سواد صادق شیرازی که به اسم مرجع نشسته رو منبر پیغمبر و چرت و پرت می گه 
خدا از روی زمین برتون داره 
خدا ریشه شما رو بکنه 
خدا ریشتون رو خشک کنه 
خدا نسلتون رو منقطع کنه به حق همون ارباب بی کفنی که شما عزاشو بازیچه دنیاتون قرار دادید.
لعنت به تو 
پارس کن تا جایی که می تونی در خونه شیرازی ها ...
نه نه شیرازی ها خودشون سگ اسرائیلی ها هستند 
با هم پارس کنید به امید اینکه یه تیکه استخون بندازن جلوتون 
به حق دو دست قطع شده حضرت عباس خدا نسلت رو از روی زمین برداره اگر هدایت نشدنی هستی ...

برسون به آقا سید علی مومنیتون .

سلام.من وقتی اون مداحی مفتصح رو شنیدم خدا میدونه چه حالی شدم.اما این دلیل نمیشه اینقدر راحت کلمه زشت و تهمت آمیز،ح ر و م ز اد ه رو بکار ببریم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی