پایگاه هواداران سیدعلی مومنی

انتشارسبک ها واثارذاکراهل بیت

پایگاه هواداران سیدعلی مومنی

انتشارسبک ها واثارذاکراهل بیت

دانلود شب شهادت حضرت زهرا(س) به روایت اول 93

جمعه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۳، ۰۳:۵۵ ب.ظ
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۱۵
آرمین محمدبیگی

فاطمیه اول

نظرات  (۹)

سلام داداش مکان جدید هیئت کجاست؟
چون نوشتی هیئت زوارالحسین
سلام خسته نباشید من تو جلسه اسید بودم واقعا یه دونه باشه شاهکار کرد تو هییت.
لطفا جواب بدید اقا مداحی که خوانده بودید مادر بودی اسیر میخ در گل عمر تو شد پر پر رو چطوری دانلود کنم لطفا با واسم ایمیل کنید با راهنما کنید اسم ترک چیه ممنون
واقعا مراسم قشنگی بود 

۰۸ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۴:۳۵ امیر محمد آقابیگی
بسم الله الرحمن الرحیم
با سلام
  خداییش قشنگ میخونه.من که دیوونه اش هستم.شبا موقع خواب مداحی هاش رو گوش نکنم نمیخوابم.بر حسوداش لعنت...
الهم عجل لولیک الفرج
لعنت به کسی که خودشو رقاق عباس معرفی میکنه لعنت

لعنت به کسی که خودشو رقاص عباس معرفی میکنه لعنت


خدا نسلش رو منقرض کنه ننش جنده بوده خودش هم کس کش
بو گمشو مرید اون حروم زاده به نام شیرازی های حروم زاده لعنت بر تو ای خر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی