پایگاه هواداران سیدعلی مومنی

انتشارسبک ها واثارذاکراهل بیت

پایگاه هواداران سیدعلی مومنی

انتشارسبک ها واثارذاکراهل بیت

مصاحبه سیدعلی مومنی با تی وی پلاس قسمت دوم

دوشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۵، ۰۴:۲۱ ب.ظ

http://m1.plus.ir/videoImage/1395/01/433f3eb6c5b7bd3fb4a2d0e8756c68365103.jpgمی خواستم ثابت می کنم من هم می توانم ترانه غربی بخوانم!/یک خانم بی دین در اینستاگرام کامنتی برایم نوشت که مجبور شدم سریع بلاکش کنم/20:30 نشانم داد گفت دست نشانده انگلیسی!/مداح مشهور در گفتگوی جنجالی با شور شیرین شبکه تی وی پلاس جهت دانلود ادامه مطلب

دانلود

نظرات  (۱۰)

سلام به علی مومنی که مایه سر افکندگی سادات است:من شب و روز برای نابودی شما مداحان منافق و هتاک به اهل بیت دعا می کنم و باور دارم تو در روز قیامت با خانندگان غربی مهشور خواهی شد 
انما الاعمال بالنیات
سلام.خطاب به آقا مجتبی که نظر گذاشتن و به آقای مومنی توهین کردن:بنده از طرفداران آقای مداح نیستم و علاوه بر اون با بعضی از کارهای ایشون هم مخالفم حتی تو شهر خودمون زیاد هیئت هم نمیرم.اما این دلیل نمی شود اگر حق با ماست به یک نفر توهین کنیم.متاسفانه نمی دانم چرا ما بچه حزب اللهی ها افتادیم به جون هم.همینطوری پشت سر خودمون حرف میذاریم و بین خودمون تفرقه ایجاد می کنیم و دشمن هم از اون طرف به ریشمون می خنده.خودمون عملا بسیجی رو از مسجدی و هیئتی و...جدا می کنیم در صورتی که اینها همه اسامی  یک مفهوم اند مفهومی که حکایت از ایمان دارد.ما همه مومن هستیم مومن به راه امام حسین.هیئت برای زتده نگه داشتن یاد حماسه هاست.بسیجی برای حماسه آفرینی است.مسجد سنگر همه ی این مفاهیم.لطفا از تفرقه بپرهیزیم
سلام منم قبلا خیلی مخالف سید علی مومنی بودم چون خیلی خیلی بد میخوند اما حالا نسبت به قبلش خیلی تغییر کرده حال هم خیلی دوستش دارم انشاالله هم سالم باشه هم سلامت ،خیلی دوست دارم باهاش مداحی کنم 
یا علی مدد 
خطاب به پلشتایی که پشت سید و امثال اون حرف میزنن 
امثال سیدن که کشورو نگه داشتن وجود میخواد هیته به اون عظمت رونگه داشت. پس بی وجودا لطفا پشت سید صفه نذارید کور شه چش دشمناش 
آقا رضا اولاً کشور ما با رهبری حضرت آقا استواره نه مداحان اوباشی مثل علی مومنی که به اسم امام حسین هر مزخرفی می خونن،بعد هم اگه چشم دشمناش کورشه دیگه کسی نیست از حرمت اهل بیت دفاع کنه
ای خدا کی تموم میشه این حرفا این چشامونو بستن و زبون چرخوندنا کی میشه مثل بچه ادم بریم هییت و بدون حرف و دخالت تو کار ملت پاشیم بیاییم
مداحی فقط صدای خوب نیست. حاج منصور ارضی(سماواتی) همیشه میگن ما خوننده ها هیچ وقت لقب مداح رو به خودشون نمی دن.
برادر سید علی مومنی امیدوارم به گوش مبارکت برسه.
در مقابل نظر رهبری نظر نده برادر !!!
همون امام حسینی که شما براش می خونی، بخاطر اینکه برخی علما مقابلش فتوا دادند و  نه تنها همراهی نکردند بلکه حکم خروج امام حسین رو هم دادند، به شهادت رسید و به خاک وخون کشیده شد.
کلیپی از شما دیدم که راجع به لخت کردن توی مجلس فرمایش داشتی که واترپلو و شنا و ... هم لختند. برادر راه گم کردی!!! آقا فرمودند لخت نکنید اونوقت شما استدلال میاری؛ بچه ولایتی!!!!! 
اقا این مداحی هاش بیشتر ب سبک کارناوال برزیل هست.
موزیک متال به خوابش نمیاد
آقا سید دمت گرم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی